SSS

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

S: Doğal Kumaşlarınız nedir ve özellikleri nelerdir?
C: Ürünlerimizde kullandığımız kumaşlar, doğal ve yüksek kaliteye sahip materyallerden seçilmektedir. Genellikle ipek saten, kupra (cupro) ve modal gibi nefes alabilen, cilde dost, zarif ve dayanıklı kumaşlar tercih etmekteyiz. Bu kumaşlar, şıklık ve konforu bir araya getirirken aynı zamanda tesettür giyim için ideal bir akış ve duruş sağlar. Ürünlerimizin her biri, uzun ömürlü kullanım sunmak üzere özenle tasarlanmıştır.

 S: Standart beden benim için uygun mu?
C: Ürünlerimizde standart bedenler, belirli bir ölçü aralığına uyacak şekilde özel kalıpla  tasarlanmıştır. Farklı vücut tiplerine uyum sağlayabilir. Ancak, ideal bedeni bulmak için her ürün sayfasında yer alan beden tablosuna göz atmanızı öneririz. Eğer özel bir beden veya ölçü gereksiniminiz varsa, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek daha fazla bilgi alabilirsiniz. Bu şekilde, size en uygun seçimi yapmanıza yardımcıdır


2. Beden ve Ürün Özellikleri

S: Doğru bedeni nasıl seçeceğim?
C: Her ürün sayfasında ayrıntılı bir beden tablosu bulunmaktadır. Vücut ölçülerinizi (göğüs, bel, basen, boy) metre ile ölçüp tabloda yer alan değerlerle karşılaştırarak kendinize en uygun bedeni seçebilirsiniz.

S: Ürün kalıplarınız dar mı, geniş mi?
C: Çoğu ürünümüz tam kalıptır. Ancak bazı ürünlerde “bir beden büyük almanız tavsiye edilir” veya “oversize kalıp” gibi notlar ürün açıklamasında belirtilmektedir. Sipariş vermeden önce ürün açıklamasını incelemenizi öneririz.

S: Kumaşlarınızın iç göstermeme durumu nasıldır?
C: Tesettür hassasiyetine uygun olarak iç göstermeyen, tok ve kaliteli kumaşlar tercih ediyoruz. İnce kumaş kullanılan ürünlerde ise ürün açıklamasında “iç gösterebilir, içlik ile kullanılması tavsiye edilir” şeklinde ayrıca bilgi yer almaktadır.

S: Ürünlerinizde renk farklılığı olur mu?
C: Ürün fotoğrafları profesyonel çekimdir; ancak ekran parlaklığı ve cihaz farkı nedeniyle %5–10’a kadar ton farkı oluşabilmektedir. Bu durum kusurlu ürün kapsamına girmez.


3. Sipariş ve Üyelik

S: Üyelik oluşturmak zorunlu mu?
C: Sipariş verebilmek için üyelik oluşturmanız tavsiye edilir. Böylece sipariş geçmişinizi görebilir, kargo takibini kolay yapabilir ve kampanyalardan ilk siz haberdar olursunuz. Bazı durumlarda üyeliksiz hızlı alışveriş de mümkündür, ancak tüm avantajlardan yararlanmak için üyelik öneriyoruz.

S: Nasıl sipariş verebilirim?
C:

  1. Beğendiğiniz ürünü seçin.

  2. Beden ve renk tercihinizi belirleyip “Sepete Ekle” butonuna tıklayın.

  3. Sepet sayfasına giderek “Satın Al” butonuna basın.

  4. Adres ve ödeme bilgilerinizi girerek siparişi tamamlayın.

S: Siparişimi verdikten sonra değiştirebilir miyim?
C: Siparişiniz “hazırlanıyor” statüsüne geçmeden önce, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek beden, renk veya adres değişikliği talep edebilirsiniz. Kargoya verilen siparişlerde değişiklik yapılamamaktadır.

S: Siparişimi iptal edebilir miyim?
C: Siparişiniz kargoya verilmemişse iptal talebinizi müşteri hizmetlerimize iletebilirsiniz. Kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamakta, bu durumda ürün elinize ulaştıktan sonra iade/değişim süreçleri kullanılmaktadır.

4. Kargo ve Teslimat

S: Siparişim ne zaman kargoya verilir?
C: Hafta içi saat 15.00’e kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. Saat 15.00’ten sonra verilen siparişler ise bir sonraki iş günü işleme alınır. Kampanya ve yoğunluk dönemlerinde kısa süreli gecikmeler yaşanabilir.

S: Teslimat süresi ne kadar?
C: Bulunduğunuz şehre ve kargo firmasına göre değişmekle birlikte, gönderiler genellikle 2–5 iş günü içinde teslim edilmektedir. Kargoya verildikten sonra size iletilen takip numarası ile gönderinizi takip edebilirsiniz.

S: Kargo ücreti ne kadar?
C: Belirli bir tutarın üzerindeki alışverişlerde kargo ücretsizdir. Bu tutarın altındaki siparişlerde ise sabit kargo ücreti alınmaktadır. Güncel kargo politikasını sepet ve ödeme sayfasında görebilirsiniz.

5. İade ve Değişim

S: İade süreniz nedir?
C: Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. İade için ürünün kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda ve etiketi koparılmamış olması gerekmektedir.

S: Değişim yapabiliyor musunuz?
C: Stok durumuna bağlı olarak beden veya renk değişimi yapabilmekteyiz. Değişim talebinizi iade süresi içerisinde müşteri hizmetlerimize iletmeniz yeterlidir.

S: Hangi ürünlerde iade/değişim yoktur?
C: Hijyen sebebiyle; iç giyim, bone, çorap vb. ürünlerde iade ve değişim kabul edilmemektedir. Ayrıca üzerinde parfüm, makyaj lekesi, yırtık, dikiş sökülmesi, yıkama hasarı olan ürünler de iade/değişim kapsamı dışındadır.

S: İadem ne zaman sonuçlanır?
C: İade edilen ürün depomuza ulaştıktan sonra en geç 7 iş günü içinde incelemesi tamamlanır ve onaylanan iadelerinizde ücret, ödeme yaptığınız yöntem ile tarafınıza iade edilir.


6. Ödeme ve Güvenlik

S: Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?
C: Kredi kartı, banka kartı, (varsa) kapıda ödeme ve havale/EFT ile ödeme seçeneklerimiz mevcuttur. Taksit imkânları bankanızın kampanyalarına göre değişiklik gösterebilir.

S: Ödemelerim güvenli mi?
C: Web sitemiz SSL sertifikası ile korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz 3D Secure ve güvenli ödeme altyapıları üzerinden işlenmekte, hiçbir şekilde tarafımızca saklanmamaktadır.

S: Kapıda ödeme var mı?
C: Bazı bölgelerde ve kargo firmaları ile kapıda ödeme seçeneği sunmaktayız. Kapıda ödeme hizmet bedeli kargo firmasına göre değişiklik gösterebilir. Bu seçenek, ödeme sayfasında uygun ise görünmektedir.


7. İletişim ve Destek

S: Size nasıl ulaşabilirim?
C: Bize;

  • Web sitemizdeki iletişim formu,

  • info@zainabs.com.tr,

  • WhatsApp hattınız / 05335089827
    üzerinden ulaşabilirsiniz. Hafta içi belirli saatler arasında canlı destek de verebilmekteyiz.

S: Sosyal medya hesaplarınız var mı?
Evet, yeni sezon ürünlerimiz, kombin önerilerimiz ve kampanyalarımız için bizi Instagram, TikTok ve diğer sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz. Güncel bağlantılar web sitemizin alt kısmında yer almaktadır.